mandag den 17. august 2009

Baseball Match

Sarah tog med mig til skole, for at vise mig rundt + finde mit locker.
Derefter kørte vi lige forbi the 1 Dollar store. Vi tog hjem til Lewannas forældre med Lewanna, hvor hele hendes familie var. Derefter blev jeg kørt til Tennis practice.
DA jeg var færdig, gjorde jeg mig klar, da vi skulle til Baseball Kamp med stort set alle fa Rotary. Det var ret fedt at opleve.
Efter 3 timers Baseball tog mig, Sarah og Brandon hjem til Kyle sammen med andre unge mennesker. Ingrid + Ashley kom og hentede os. Derefter tog vi hjem til Ingrid(hvis far ejer den bedste og populæreste) isbutik i Hele Davenport, Moline og ROck Island. Huset var ENORMT!
VI var hjemme igen kl 12 pm. det var såå fedt.
Godnat
Kop

1 kommentar:

  1. hi Andrea! I'm Aleksandra Stasiak, do you remember me? I wrote to you on facebook :) Im arriving to Illinois on 21st of August. I'll add you on my list on blog - http://rok-w-stanach.blogspot.com

    SvarSlet