onsdag den 19. august 2009

First day of school

First day of school was today. Det var rigtig hårdt. JEg har heldigvis sarah, the tennis team + andre, som hjælper mig.
JEg er så dårlig til at åbne mit locker :S det er mega svært.
Lunch time, består kun af mennesker, mennesker og atter mennesker overalt.
Lærerne er cool nok, men lektierne er allerede kommet, selvom vi lige er startet. De er hårdt, og der skal arbejdes.
Matematik er jeg total lost, de bruger andre ord og symboler end Den Danske matematik.
I løbet af skoletiden begyndte det at regne som sindsyg. (de kloge mennesker lover Tornado enten i løbet af natten eller i løbet af imorgen).
Efter skole tog Amanda, Jessie, olivia og jeg til Subway, derefter Sonic for Pineapple Slush. :D
Derefter blev jeg kørt hjem af Amanda, lavede lektier. Jeg snakkede med mor og far. Det var dejlig. Mig, Lewanna og Larry tog til Tennis Parents meeting. We have to eat and after that Me and Lewanna are going shopping Fruit and Vegetables.
See ya.
Kop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar